Friday, August 19, 2016

Ventolin 144






+

Ventolin ile ya yakmyla ilgili beni bilgilendiren bir arkadam, hocam olursa gerekten sevincem. Ya: 23 Boy: 179 Kilo: 76 Yaklak 2 aydr hafif cardio, antremanm normale ve birazda olsa uyguladm diyetimle vode incelttim ama kalan KSM gerekten ok peut skyor. L-carnitine ve emballe animal kullandm ama istediim verimi alamadm. Geriye genelde kullanlan 2 ila kalyor (En azndan benim bildiim): Ventolin ve Clenbuterol. Okuduum kadaryla Clenbuterol Ventoline gre daha fazla yan etkiye sahipmi (Bu yzden biraz o ilatan korktum) Sormak istediim:. Ventolinden gerekli etkiyi alr mym Yan etkileri nelerdir ve kullanrsam Piramit krden bahsediliyor, kullanmalym nasl Ben Ventolin kullandm dnemde Clenbuterole oranla daha fazla yan ETKI yaadm zellikle el titremesi konusunda Sa ikisinden de ETKI alrsn (astm rahatszln yoksa, ayrca kalp vb rahatszlklarn varsa o yzden de nermem bu tarz uyarclar kullanman) GNLK 4-8 mg aras Piramit kullanm yapabilirsin Soru ve bilgi iletiimi iin courrier. lennox4177gmail. com Facebook. http://www. facebook. com/lennox777 LTA ADRESM DEMTR ARKADALAR. BLG ALI VER OLMASI KAYDIYLA MALLERNZ CEVAPLANDIRMAYA YEN LTA ADRESMDEN devam EDECEM Hakan yazd: 3 ay nce GNLK 12mg ventolin kullanmtm. ilk hafta 4mg 2.hafta 8mg 3.haftadan sonra 12mg kmtm. diyet ve kardiyo yapmadm halde ya kayb olmutu. tek dezavantaj antremanda el titremesi nedeniyle dumbell dengede tutamyordum El titremesini sreliine bi Sorun ok yapmam herhalde. Peki tam olarak nasl kullanyordun ventolini rnein ilk hafta (4mg) spordan yarm saat nce, 8mg ve 12 mg kldnda tam olarak zamanlamas nasl olmal Ben bir sreliine sadece cardio antreman yapmay dnyorum. Yanl kullanp gymde sknt yaamak istemiyorum. Ventolinin kanda yarlanma sresi Clene gre daha fazla O yzden kullanrken 4-5 saat aralklara blerek almanz daha iyi olacaktr Soru ve bilgi iletiimi iin courrier. lennox4177gmail. com Facebook. http://www. facebook. com/lennox777 LTA ADRESM DEMTR ARKADALAR. BLG ALI VER OLMASI KAYDIYLA MALLERNZ CEVAPLANDIRMAYA YEN LTA ADRESMDEN devam EDECEM lennox77 yazd: Ventolinin kanda yarlanma sresi Clene gre daha fazla O yzden kullanrken 4-5 saat aralklara blerek almanz daha iyi olacaktr Teekkr ederim hocam. Son bir ey sormak istiyordum rnek 4 haftalk kullanmda 1.Hafta: Spordan 1 saat nce 4mg 2. ve 3. Hafta: Sabah 4mg (5 saat ara verdikten sonra), spordan 1 saat nce 4mg 4.hafta: Sabah 4mg, Spordan 1 saat nce 8 mg Byle bir kullanmdan Verim alabilir miyim, fazla m gelir Yada Sizin 1 aylk srede nerebileceiniz etkili bir Piramit kr var m 4-5 saat arayla alyordum. antremandan yarm saat nce kahveyle Birlikte kombine yapmtm etkisi gzeldi. 12mg iin r: sabah 8 len 12-1 leden sonra 4-5. antremandan 3-4 saat nce aldktan sonrasnda bile etkisi gzeldi. akam 5-6dan sonra almlarda uyutmuyor Bilgin olsun. kendine gre ayarlayabilirsin.




No comments:

Post a Comment