+
recensie: Kaboom Mannen a rencontré dierenmaskers op. De Moord op een roodharige. Seks op een studentencampus. Hekserij. Kaboom est een Psychedelische en seksuele voyage, maar ondanks de hippe aankleding en niet meer vele de thema dan een huls lege rencontré karakters de oppervlakkige. De achttienjarige Smith op een woont studentencampus en deelt zijn kamer met dieu blond Thor, op wie hij een oogje heeft. Niet dat homo Smith est: hij noemt zichzelf ongedefinieerd. Hij bespreekt zijn seksuele gevoelens rencontré zijn beste vriendin Stella, die het aanlegt rencontre de onaards mooie Lorelei. Die Smith weer herkent uit zijn droom, waarin ook een onbekende roodharige vrouw en mannen rencontré dierenmaskers voorkomen. En dan gebeuren er dans le rap tempo vreemde dingen. De mannen a rencontré dierenmaskers ontvoeren de roodharige. Een leraar, genaamd 'Le Messie' verkondigt dat Smith 'The Chosen One' est. Lorelei blijkt te beschikken sur Kwade krachten. En Smith ontmoet de op seks beluste Londres, a rencontré wie hij een relatie aangaat. Smits dromen doorkruisen ondertussen destriers meer de Realiteit en hij besluit op onderzoek uit te gaan om antwoorden te Vinden op alle geheimzinnigheden. De dag dat Smith negentien wordt zal alles doen veranderen. Expliciete en schokkende beelden seksuele identiteit en geweld zijn terugkerende thema de dans de films van Gregg Araki. Dans twee Tieners de getroebleerde een lifter de The Doom Generation en porte trekken Amerika, een reis doordrenkt rencontré seks en geweld. Dans Mysterious Skin Gaan tienerjongens twee op hun eigen Manier om rencontré gruwelijke gebeurtenissen uit het verleden. er niet voor terug Araki om expliciete en schokkende beelden te tonen. Zo scnes zijn er en Mysterious waarin de la peau de jonge Neil (Joseph Gordon-Levitt, Inception) zijn lichaam verkoopt aan Oudere mannen. Kaboom est minder zware kost. De als films de begint een tienerkomedie, voorzien van gevatte Dialogen die vooral sur seks gaan. De seksuele identiteit waar dans Mysterious Skin zo mee geworsteld wordt, est hier ver te zoeken. Het est voor Smith Vanzelfsprekend dat hij zowel op mannen als vrouwen valt. Araki personnages laat de zijn dan ook experimenteren de Lustig, zonder teveel vragen te stellen. Een triootje de gepijpt worden porte een onbekende est dans Kaboom eerder normaal dan vreemd. Meer vorm dan inhoud Toch lijkt de seks ondergeschikt aan de visioenen, die film de naarmate de vordert de pronation nemen. Araki speelt met het wat idee echt est en wat niet en pas op het einde krijgen alle vreemde gebeurtenissen een onverwachte wending. Kaboom doet wat denken aan Donnie Darko. waarin Realiteit en tijdreizen op ingenieuze wijze rencontré elkaar verbonden zijn. Toch haalt Kaboom het in de verste verte niet bij die film. Waar Donnie Darko een indringend est venue d'en agedrama de ongrijpbare sfeer parfaite aansluit bij de belevingswereld van de hoofdpersoon, est Kaboom ondanks zijn destructieve einde een oppervlakkig tienerportret. Araki heeft overduidelijk meer aandacht voor stijl dan voor inhoud. le film Zijn est mooi geschoten en voorzien van een hippe, vervreemdende bande van ondermeer The Horrors en The Big Pink. Dans Mysterious Skin werkt de Combinatie van een etherische bande en Kleurrijk, droomachtig camerawerk eveneens goed. Maar er een groot est verschil. Mysterious namelijk de beschikt de la peau sur een scénario en acteerprestaties die inslaan als een bom. En hoezeer Araki de kijker ook overlaadt rencontré lusten, nachtmerries en bizarre Wendingen, Kaboom est vooral een lege ervaring. Niet de Beloofde Explosie.
No comments:
Post a Comment