Sunday, July 3, 2016

Imodium 82






+

Hallе mina kдra medmдnniskor! Jag har missbrukat Opiater (frдmst Suboxone, Buprenotex och Tramadol) i medelstora Doseur i drygt 15 mеnader. Fцr drygt 11 dagar berline sе blev jag ofrivilligt tvungen att sluta dinde froide dе alla mina kranar blev otillgдngliga. jag visste om det berline drygt en vecka Innan och gick verkligen och Hade еngest Innan, jag kommer ihеg att det var med grеten i Halsen som jag drog i mig den sista smala vita Linan Jag har varit med om en froid turquie-AT fцrut i slutet av Maj vilket, trots hцga Doseur benzo, var sе fruktansvдrt smдrtsamt att jag gav upp redan 3e Natten och skrev dans mig pе en цppen avvдnjningsklinik (vilket Ledde jusqu'à snabbt еterfall pе grund av dom relativt hцga nedtrappningsdoserna). Fцr att fцrbereda mig fцr den stora prцvningen sе bunkrade jag upp med rцka, fet mat och det var nдr jag googlade efter vilken vдrktablett som skulle funka bдst som jag stцtte pе preparatet IMODIUM. Somliga pеstod att det skulle dдmpa avtдndningen, andra hдvdade att homme jusqu'à och med kunde bli hцg pе det i STORA doseurs. Jag kдnde jusqu'à att imodium Liksom noskapin дr en opioïde som inte pеverkar det centrala nervsystemet, sе jag reagerade med scepticisme infцr vad som fцrefцll som grov placebo. Jag hцrde avorton Lite fade mina pundarvдnner och ingen hade nеgonsin hцrt nеgot om att imodium skulle lindra AT, sе jag tдnkte vдl inte mer pе det. Nеvдl, inne vдl pе tredje kvдllen outan opiater sе bцrjade mardrцmmen komma smygande. Frossan, myrkrypningarna och smдrtan i kroppen bцrjade trдnga sig pе och mina цgon bцrjade Rinna. pari Jag ihopm rцkte en spliff och krцp nis sous filten. Jag somnar, redan 3 pе av natten att de benen hommes skakar okontrollerbart och hela sдngen дr blцt av svett. Jag kдmpar mig upp, rцker det som дr kvar av bumpen sous flдkten och fantiserar om nеgonting mer som skulle kunna fе mig att mе bдttre. Jag цppnar medicin-skеpet fцr att Plocka fram nеgra naproxène, och upptдcker dе att jag har en demander Loperamid Mylan (Imodium kapslar) kvar frеn sommarens tеgluff. Vid det hдr laget sе var jag mer дn villig att ge dessa placebo-Piller en chans, om inte annat fцr att lugna magen. Jag svдljer 8 kapslar (16mg) pе en gеng och Vankar (kryper) tillbaka jusqu'à sдngen. Det дr nu miraklet bцrjar. Lеngsamt, lеngsamt mдrker jag hur myrkrypningarna sakta drar sig undan, hur smдrtan i undre delen av kroppen gradvis fцrsvinner och hur migrдnen dunkar svagare och svagare. Jag det vid har hдr laget ingen vidare tidsuppfattning, les hommes efter uppskattningsvis en timma kдnner jag mig faktiskt nдstan helt normal. Ja, fцr ett цgonblick glцmmer jag faktiskt bort att jag ju nu дr inne pе tredje dagen outan opiater, och att det var avorton den hдr tiden som jag kapitulerade och tog en taxi, jusqu'à Psykakuten fцrra gеngen hдnde det. Jag kдnner mig inte, les hommes bara kдnslan av att дntligen kunna slappna av i hela kroppen och inte kдnna nеgon smдrta, ja det rдcker gott fцr att jag ska kunna le belеtet och Somna dans. Jag vaknar 9 timmar senare och kдnner mig Otroligt nog helt utvilad, les hommes jag kan kдnna att Pannan och benen bцrjar vдrka igen sе jag svдljer den sista Kartan Loperamid, rullar en spliff och nдr jag 40 minuter senare stеr och lagar brunch sе kдnner jag mig еterigen еterstдlld Fullt. Jag vet inte om det beror pе Imodiumet, les hommes jag kдnner mig mera stenad дn vad jag har gjort pе lдnge (pе ett jдvligt mysigt sдtt) och jag ligger berline och myser i soffan med diverse TV-serier. Jag дr nu inne pе elfte dagen. Jag har varit outan Loperamid i drygt 2 dagar och jag kдnner mig mer och har mer en energi дn vad har jag gjort pе цver ett еr! jag kan helt enkelt sдga att Imodium har sparat mig Otroligt mycket lidande och jag har flera vдnner som nu ocksе bцrjar nдrma sig en vecka outan droger, de har ocksе anvдnt sig och imodium och alla av dom sдger samma sak! Nu senast pratade jag med en vдn som har Tagit 8mg om dagen i snart tre еr, han sдger att det hдr har kastat om hela hans vдrldsbild! Jag kan rekommendera det jusqu'à ALLA som vill sluta med sitt opiatmissbruk, det дr helt ofattbart hur mycket lдttare det blir att ta sig igenom denna svеra prцvning nдr homme har denna diarrйmedicin jusqu'à hjдlp. Eftersom du inte blir hцg pе дr de det det dessutom perfekt fцr den som vill sluta, dе homme kan vдnja sig med att inte kдnna nеgot opiat-rus outan att fцr crâne den kдnna nеgon smдrta. Jo, jag vet som sagt att Imodium inte pеverkar det Centrala Nervsystemet. Jag blev heller inte hцg pе det, les hommes det дr ett faktum att det finns Opiat-receptorer дven utanfцr hjдrnan, och det tycks fцrefalla sе att dessa blir tillrдckligt stimulerade av imodium fцr att de flesta av de fysiska AT-symptomen ska fцrsvinna. Tydligen sе anvдndes faktiskt Imodium fцr att lindra Herion-avtдndningar pе 60 talet av ovan nдmnda skдl! Alla som har varit med om en riktig subutex-avtдndning vet att ingen placebo-effekt i vдrlden kan bota smдrtan och еngesten. Det jag och mina vдnner upplever kan OMЦJLIGT vara placebo. Placebo mе kunna gцra att homme kдnner sig Lite varm i kroppen och ser mцnster nдr homme blundar, les hommes det kan inte rubba en sеdan smдrta som homme upplever sous en avtдndning. Min personliga teori дr att Imodium anvдnds som diarrй-medicin eftersom den fungerar som de flesta opiater nдr det kommer jusqu'à tarmarna. Du blir inte mera fцrstoppad дn nдr du brukar Subutex®, och jag som har opiat-tolerans och har lдrt mig att skita pе problème inga Subutex® de hade med att tцmma Tarmen efter 16mg imodium heller. Du kommer inte att bli av med ALLA jobbiga symptôme. Jag upplevde att Imodium frдmst hjдlpte pе nedre delen av kroppen (tarmarna och nedеt) sе jag rekommenderar alla att komplettera med NAPROXEN (receptfri vдrktablett som pеminner om ibeprufen) fцr att dдmpa eventuell huvudvдrk. Hommes de symptôme tex rinnande цgon och opiatsuget kommer du inte att bli Kvitt. Nдr Atn var som vдrst (dagen 3-6e fцr mig) sе tog jag 12-16mg nдr jag vaknade och fyllde berline pе efter Behag pе kvдllen. Hommes дven mindre Doseur som 6-8mg rдckte fцr att ta av UDDEN det vдrsta. Jag дr 1,85 och vдger 65 kilo. Min polare som missbrukat subutex lдngre och hцgre Doseur дn jag tog 24mg Doseur morgon och kvдll och upplevde gott resultat. Imodium sдljs receptfritt pе Apotek och vissa vдlsorterade bensinmackar, snabbkцp och pressbyro-butiker. Imodium och Loperamid дr de dyraste varianterna och Kostar drygt 60kr fцr 16st 2mg kapslar, les hommes det finns ett generiskt alternativ vid namn Dimor som sдljs fцr 35kr fцr 16x2mg (filmdragerade pilules) __________________ Senast redigerad av Dipo 2011-08-01 kl. 14h09. Ursprungligen postat av heyy och vad som dдmpar fysiska symptôme i form av opioidagonister drar inte enbart ut pе avtдndningen i sin Helhet? nд jag skulle tippa pе att det dдr дr nеgonting som iFall du verkligen skall kunna dra nytta av det mеstes trappas ned дven det gеr de det och att trappa ned pе imodiumet i Takt med att Atn blir svagare och svagare. idag har jag bara Tagit ett par kapslar och kдnner tillrдckligt frisk och pigg fцr att orka Skriva inlдgget ovan __________________ Senast redigerad av Dipo 2011-08-01 kl. 14h53. Inlgg: 3 178 Jag har fцrvisso inte upplevt imodium som sе passer effektivt som du beskriver hдr i trеden hommes jag kan bara instдmma med att imodium helt klart lindrar vissa abstinenssymptom vid opiatavtдndning. Sдrskilt kramperna och цvriga magproblem. Nдr jag har tдnt av frеn héroïne sе har imodium + pyttedos subutex dе och dе hjдlpt bдttre дn fцrvдntat. Sе det kan helt klart rekommenderas. tyvдrr sе hjдlper imodium i mitt tycke inte mot kallsvetten / gеshud och jag temperaturkдnsligheten vilka tycker дr fade symptomen de jobbigare dom hommes homme kan vдl inte krдva allt .. och som nеgon undrade Innan, nej homme drar inte ut pе avtдndningen av att ta imodium. __________________ Quelle gaspilleur, quel gaspilleur putain - Vous pissé tout le mur Ursprungligen AntiAlias ​​av postat Jag har fцrvisso inte upplevt imodium som sе passer effektivt som du beskriver hдr i trеden hommes jag kan bara instдmma med att imodium helt klart lindrar vissa abstinenssymptom vid opiatavtдndning. Sдrskilt kramperna och цvriga magproblem. Nдr jag har tдnt av frеn héroïne sе har imodium + pyttedos subutex dе och dе hjдlpt bдttre дn fцrvдntat. Sе det kan helt klart rekommenderas. tyvдrr sе hjдlper imodium i mitt tycke inte mot kallsvetten / gеshud och jag temperaturkдnsligheten vilka tycker дr fade symptomen de jobbigare dom hommes homme kan vдl inte krдva allt .. och som nеgon undrade Innan, nej homme drar inte ut pе avtдndningen av att ta imodium .. hur mycket Imodium tog du? Det kan vara intressant att att jag nдmna dagligen berline lеng tid tillbaka Intar magmedicinen oméprazole, vilket innehеller дmnet p-glykoprotein som enligt mеnga цkar kroppens fцrmеga att absorbera Imodium och till och med gцr att en viss andel passerar hjдrn - blodbarriдren. __________________ Senast redigerad av Dipo 2011-08-01 kl. 15h09. Ursprungligen postat av Dipo hur mycket Imodium tog du? Det kan vara intressant att att jag nдmna dagligen berline lеng tid tillbaka Intar magmedicinen oméprazole, vilket innehеller дmnet p-glykoprotein som enligt mеnga цkar kroppens fцrmеga att absorbera Imodium och till och med gцr att en viss andel passerar hjдrn - blodbarriдren. Jag kommer faktiskt inte ihеg hur jag doserade det fцr detta var sе passeport lдngesen. hommes jag tog vдl nеgra stycken еt gеngen och kдkade vдl totalt upp 2 kartor kanske sous hela avtдndningen. Har du nеgon lдnk jusqu'à nеgon forskning angеende det dдr med omeprazolen? Har inte hцrt talas om att dom skulle eventuellt samverka Marque d'. har stеtt en burk omeprazol hдr i medicinskеpet i flera еr nu. __________________ Quelle gaspilleur, quel gaspilleur putain - Vous pissé tout le mur Ursprungligen AntiAlias ​​av postat Jag kommer faktiskt inte ihеg hur jag doserade det fцr detta var sе passeport lдngesen. hommes jag tog vдl nеgra stycken еt gеngen och kдkade vдl totalt upp 2 kartor kanske sous hela avtдndningen. Har du nеgon lдnk jusqu'à nеgon forskning angеende det dдr med omeprazolen? Har inte hцrt talas om att dom skulle eventuellt samverka Marque d'. har stеtt en burk omeprazol hдr i medicinskеpet i flera еr nu. Informez votre médecin si vous prenez plus over-the-counter ou des médicaments sur ordonnance avant de commencer à utiliser Imodium. inhibiteurs de la P-glycoprotéine, comme la quinidine ou le ritonavir, peuvent augmenter la quantité de Imodium au sein de votre sang, ce qui améliore anormalement les effets de ce médicament, les professionnels de la santé à la drogue expliquent. Lire la suite: livestrong / article / 86885-Imodium-précautions / # ixzz1TmgJyiub Ursprungligen postat av Dipo Informez votre médecin si vous prenez plus over-the-counter ou des médicaments sur ordonnance avant de commencer à utiliser Imodium. inhibiteurs de la P-glycoprotéine, comme la quinidine ou le ritonavir, peuvent augmenter la quantité de Imodium au sein de votre sang, ce qui améliore anormalement les effets de ce médicament, les professionnels de la santé à la drogue expliquent. Lire la suite: livestrong / article / 86885-Imodium-précautions / # ixzz1TmgJyiub blodplasmanivеer har vдl ingenting att gцra med vad gдller passerande av blod-hjдrnbarriдren __________________ Possibilités n'a pas de limites




No comments:

Post a Comment